Yeniler

BÜYÜK TAKİP ETKİNLİĞİ

BÜYÜK TAKİP ETKİNLİĞİ

Merhaba arkadaşlar. Hepimiz blogumuzun daha çok insan tarafından izlenmesini, okunmasını istiyoruz değil mi? Bunu sağlamak için arkadaşlar bir etkinlik düzenlemiş. Etkinliğin adı büyük takip etkinliği. Yazımı dikkatli okursanız yapmamız gerekenler çok basit. Şöyle gelin anlatıyorum:
 1-Bu yazının sahibini yani beni bloguma girerek gfc yani izleyiciler sekmesinden izle diyorsunuz. Eğer izle butonu göremiyorsanız, telefondan giriyorsunuz demektir bu durumda blogu web sitesi görünümüne alırsanız izleyiciler butonunu görebilirsiniz. Beni izledikten yani takip ettikten sonra bu yazıda etiketleyeceğim diğer hesaplara da aynı işlemi uygulamanız gerekiyor.
2- Eğer sizde etkinliğe katılmak istiyorsanız takip ettikten sonra bu yazının altına takip ettim bende katılıyorum yazarsanız bende hemen size geri dönüş sağlayacağım.
  Şimdiden kolay gelsin umarım kolay ve bereketli olur :)

Ziyaret İçin Teşekkürler...Yorum ve Önerilerinizi bekliyoruz...

Hiç yorum yok

Yorum Kuralları
1. Lütfen argo kelimeler kullanmayın
2. Her yorumunuza geri dönüş yapılacaktır.
3. Misafir yazar olarak bize katılabilirsiniz.